25maj v.31

Nu när jag är sjukskriven så flyter dagarna ihop ganska lätt.
Det är tydligen helg, men för mig känns det som vilken dag som helst.
Idag tänkte jag ta cykeln till blomsterlandet och handla blommor till balkongen.
Cykla får man göra när man har foglossning, det är jätteskönt att få röra lite på sig.
Jag var på gravid-vattengympan i torsdags och det är verkligen något jag kan rekommendera om ni någon gång får foglossning.

Imorgon ska vi ha visning på lägenheten igen, så snälla håll tummarna nu..
Jag tror att det blir vår sista visning, för sen måste vi nog börja rensa och göra plats för bebisen.
Montera upp säng, garderob mm.
Om 23dagar har vi ultraljud igen, det ultraljudet kallas för tillväxtultraljud.
Ska bli så spännande att se vår lille nöt nu när den börjar att bli stor.
Vi kommer inte att försöka se vad det är för kön, det är inte viktigt för oss.
Vi längtar till förlossningen och att få se vem lille nöten är då.

Låt de här nio veckorna gå fort!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0