V. 20

20 veckor.
Tänk att det redan har gått så lång tid. Helt galet att jag har stått ut.
Kan nog bero på min älskling,
min familj och mina fina vänner som tagit hand om mig den här tiden.
Alla positiva ord och värmande kramar har hjälpt.
Senaste veckan har jag mått oförtjänt bra, och bebis också.
Bebis har vuxit massor (min mage oxå), och sparkat som bara den (har till och med sett det utanpå magen).
Ultraljudet igår gick väldigt bra, och allt såg jättebra ut.
Han använde ordet perfekt ett par gånger till och med. Härligt!
Vi fick en bild på den lille, en jättefin ryggrads bild.
Så himla gulligt:-)
Den lille ville inte riktigt vara med och visa upp sig, härligt med en bebis med integritet!
Så könet förblir en hemlighet.
:-)
Nu känns allt mest bara härligt och lite läskigt såklart.
Hittills visste jag ju ungefär vad som skulle hända och hur min kropp skulle växa och förändras.
Nu har jag ju ingen aning..
Från och med nu ska jag bara försöka att njuta och hoppas på att jag håller mig frisk.
Har ca 11 veckor kvar på jobbet och sen går jag på semester. Härligt!
Efter ultraljudet igår köpte jag och C vårt första babyplagg :-)
Vi kommer nog vänta ett bra tag innan vi köper något mer, men titta så sött!
Stor kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0