Andas

Nu kan jag andas ut, ingen diabetes här inte.
Alla testerna såg bra ut igår.
Min barnmorska tror att vår bebis kan ha varit i en kraftig tillväxtperiod och lagt på sig en del de senaste veckorna.
Det behöver inte betyda att vi får en stor bebis utan det kan bli en "normalviktig" bebis ändå.
Men jag måste ändå tänka lite extra på vad jag äter nu.
Mer fullkorn, frukt, grönt och mindre socker och onyttiga fetter.
Jag äter absolut inte dåligt nu, men det kan alltid bli bättre.
Jag tänkte ha en dag i veckan där jag får äta precis vad jag vill och sex dagar i veckan där jag medvetet gör bra och nyttiga val.
Denna vecka får midsommarafton bli min dag och nästa torsdag ska jag och C sova på hotell och då får det bli min dag.
Önska mig lycka till, jag som är sugen på glass hela tiden...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0