100 dagar

Vi har passerat 100 dagars sträcket. V.27 är kommen och just nu sitter jag på ett flygplan med jobbet mot Kroatien.
Semester blandat med lite jobb känns inte helt fel just nu.
De senaste två veckorna har varit riktigt kämpiga. Jag har fått foglossning och smärtan blir bara mer och mer intensiv.
Jag klarar knappt av en hel dag på jobbet, när jag går hem så känns min kropp helt förstörd så det är bara att gå hem och lägga sig raklång.
Igår på jobbet satt jag princip i en soffa hela dagen.
Jag kunde inte springa efter några barn, byta blöjor, torka bord, städa, ta upp dem efter vilan mm.
Jag kunde alltså inte sköta mitt jobb alls..
På fredag ska jag träffa min sjukgymnast igen och sedan läkare.
Jag hoppas på minst 25, 50 eller 100% sjukskrivning.

Nu ska vi alldeles strax landa, hur grymt är det förresten inte med wifi på flyget:-)
Vi höra snart! Kram

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0